00
Зворотний дзвінок
+38 096 901 13 21
+38 098 712 04 87 - ОПТ/Дропшипінг

Дропшипер

Часті запитання:

  1. Яка знижка від ціни на сайті?
    Знижка від рекомендованої роздрібної ціни (РРЦ) становить 10%. 📉

  2. Як часто можна виводити баланс?
    Баланс перераховується партнерам щочетверга та щонеділі. 💸

  3. Де можна отримати ваші фото товарів?
    Фото можна отримати за запитом для окремих категорій товарів. Повний доступ до всіх фото наразі у розробці. 📸

  4. Чи співпрацюєте ви з перевізниками Укрпошта та Rozetka?
    З перевізником Укрпошта ми не працюємо по моделі дропшипінгу. Можливість співпраці з Rozetka наразі в розробці. 🚚

  5. Чи потрібно платити за упаковку замовлення?
    Ні, за упаковку ви не платите. Ми покриваємо ці витрати повністю. 📦

  6. Якщо мій клієнт відмовився від замовлення, чи потрібно викупати замовлення повністю?
    Ні, з вашого балансу буде знята тільки сума за доставку до клієнта та повернення до нас. У середньому ця сума складає 100 грн. 💰

  7. Чи є вигрузка сайту у форматі XML?
    Ні, ця функція наразі в розробці. 📄

  8. Як швидко відправляються замовлення?
    Відправка замовлень відбувається щоденно, без вихідних. 🚀

  9. Чи є можливість відстежувати замовлення?
    Так, ви можете натиснути на ТТН в особистому кабінеті для відстеження. 📦

  10. Що робити, якщо клієнт хоче повернути товар?
    Клієнт може повернути товар протягом 14 днів з моменту отримання замовлення на пошті. Повернення можливе за умови збереження заводського пакування, зокрема блістера, ярликів тощо.
    Повернути товар можна лише через функцію «Легке повернення». Якщо клієнт видалив ТТН, «Легке повернення» буде недоступним. Вартість доставки при поверненні оплачує клієнт або дропшипер за домовленістю з партнером. 🔄

  11. Чи є мінімальний обсяг продажів або щомісячна плата?
    Ні, таких вимог у нас немає. ✔️

  12. Як оновлюється інформація про наявність товарів?
    Якщо товар має статус «Готово до відправки», він є в наявності або потребує переміщення з іншого складу, що займає 1-2 дні. Про таке переміщення вас додатково повідомить менеджер. 📋

  13. Чи є можливість отримувати інформацію про залишки?
    Так, цю інформацію можна отримати у вашого особистого менеджера. 📊

  14. Чи можна додавати власні візитки або рекламні матеріали?
    Так, є така можливість. Ви можете надіслати їх нам на склад для включення в замовлення.